یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403

 حکایت گیلان |شهردار رشت گفت: در حال حاضر پروژه های عمرانی که امسال توسط شهرداری رشت شروع شده از زمان پیش‌بینی‌شده جلوتر است.
به گزارش حکایت گیلان،رحیم شوقی در نشست خبری پایان سال با اصحاب رسانه رشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای استان گیلان همچنین تبریک ماه رمضان و فرا رسیدن سال جدید، افزود: سالی که  گذشت، سالی پر از فراز و فرود برای مدیریت شهری بود و مجموعه مدیریت شهری رشت با پشتوانه محکم شورای اسلامی شهر با کنار گذاشتن حواشی و مسائل روزمره و همچنین با برنامه ریزی دقیق توانست کارنامه قابل قبولی را برای ارائه در پایان سال داشته باشد.

شهردار رشت، اطلاع رسانی اصحاب رسانه را سبب نزدیکی بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری با مردم دانست و ادامه داد : امیدوارم اقدام هایی که طی سال ۱۴۰۲ در مجموعه مدیریت شهری صورت گرفت توانسته باشد رضایت نسبی شهروندان را که در سنوات گذشته دچار سختی هایی در سطح شهر شدند، را فراهم کرده باشد.

 شوقی اضافه کرد: انجام هر اقدام و فعالیت عمرانی نیازمند آرامش و بستر لازم است که امسال پروژه‌های عمرانی کلان درسطح شهر شروع و در حال انجام است.

او با اعلام این‌که در مسیر انجام پروژه‌های عمرانی همراهی شهروندان را می‌طلبد، افزود: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند که در شرایط فعلی می‌توانند با معرفی پروژه‌‌های عمرانی  به مردم زمینه همراهی شهروندان را فراهم کنند.
شوقی ادامه داد :میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی در سطح شهر از زمان پیش‌بینی شده جلوتر بوده و در مسیر اقداماتی که در حال انجام است، رکن اصلی حفظ شرایط کاری در مدیریت شهریست.

در پایان با حضور شهردار رشت،رییس شورای اسلامی  و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از خبرنگاران و فعالان رسانه رشت تجلیل شد .

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان